Slevový kód EXTRA Slevový kód EXTRA
Elektrocentrála Honda EU…
xxx
Koupit
Kód: H716179
Značka: Honda
ZDARMA
Elektrocentrála HONDA EU70iS Elektrocentrály Honda, které pro regulaci výstupního napětí používají invertor, navíc dodávají naprosto… Celý popis
129 590 Kč s DPH
Naše cena bez DPH:
107 099 Kč
Maloobchodní cena:
143 990 Kč
Ušetříte:
14 400 Kč (-10%)
Na dotaz
ks
Oblíbené
Slevový kód EXTRA

Zákazníci nejčastěji nakupují s tímto výrobkem

Olej motorový Honda 0,6l, 4-takt, 10W30

Olej motorový Honda 0,6l, 4-takt, 10W30
-14%
Olej motorový Honda 0,6l   obrázek je ilustrační cena 145,- je za jeden kus oleje
170 Kč
SKLADEM >5ks

Olej motorový Honda 1,0l, 4-takt, 10W30

Olej motorový Honda 1,0l, 4-takt, 10W30
-10%
Olej motorový Honda 1,0l   obrázek je ilustrační cena je za jeden kus oleje
229 Kč
SKLADEM >5ks

Parametry

Typ motoru Honda GX 390
Provozní doba 6h30
Palivo benzín
Regulace napětí invertor
Maximální výkon ( kVA / kW ) 7,0 / 7,0
Jmenovitý výkon ( kVA / kW ) 5,5 / 5,5
Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) 230/50
Jmenovitý proud ( A ) 23,9
Objem palivové nádrže ( l ) 19,2
Startováni ruční/elektrické
Výbava h Počítadlo provozních hodin
Výbava O Čidlo oleje
Výbava V Voltmetr
Rozměry ( délka x šířka x výška ) mm 1198 x 700 x 721
Hmotnost ( kg ) 118
Garantovaná úroveň akustického tlaku dB(A) 91
Záruční doba 5 let
Speciální nabídka
Akumulátor Makita BL1850B LXT 18V/5,0 Ah Li-ion 632F15-1
-20%
MAKITA BL1850B LXT akumulátor Lithium-ion 18V, 5,0Ah  Technické parametry: - Kapacita akumulátoru: 5,0 Ah - Napětí akumulátoru: 18 V - S indikátorem stavu nabití - Dodávané bez obalu 

Elektrocentrála Honda EU 70iS

Popis produktu

Elektrocentrála HONDA EU70iS

  • Elektrocentrály Honda, které pro regulaci výstupního napětí používají invertor, navíc dodávají naprosto ideální průběh sinusové křivky napětí
  • Díky této revoluční technologii jsou tak tyto elektrocentrály vhodné například i jako záložní zdroje pro velmi citlivou elektroniku (počítačové sítě, fototechnika, lékařské přístroje atp.)
  • Toto je zcela zásadní výhoda oproti elektrocentrálám konkurenčních výrobců
  • Podvozek je součástí
 Zálohování domácnosti, kanceláře, filmování a fotografování, měřící vozy, řemeslníci, záchranné složky, osvětlení, výpočetní technika atd. To jsou oblasti možného použití celokapotované, tiché a úsporné elektrocentrály EU70iS s vynikající kvalitou výstupního napětí. Pod kapotáží se ukrývá "High-Tech" invertorová technika, která umožnila stroji, vážícímu cca 118 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 7 KW. Mimořádné úsporný motor se vstřikováním nastartujete stlačením tlačítka na ovládacím panelu. Produkované elektrické napětí je té nejvyšší možné kvality. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě v místech, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost a pro napájení velmi kvalitní zdroj.
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž.      
TICHO, VÝKON, TICHO, KVALITA, TICHO...
Tato dokonale odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení středních a velkých spotřebičů typu monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou, ale i osvětlení a spotřebičů s reakčním zatížení, jako jsou elektromotory, chladící zařízení, klimatizace a pod. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "ukryto" pod důkladně odhlučněnou kapotáž. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulační sklopnou rukojetí. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Benzínový motor se vstřikéváním paliva je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Je tak schopna pracovat po dobu téměř jedné pracovní směny bez nutnosti tankování. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete zásuvky 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, vypínač zapalování, tlačítko startu a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Celý systém je pod neustálou kontrlou monitorovacího systému "i-Monitor", který kromě základních parametrů chodu jako je počítadlo motohodin, aktuální odběr ve VA, aktuální otáčky motoru a aktuální napětí akumulátoru také monitoruje historii případných závad. Nicméně vše probíhá naprosto automaticky bez nutnosti zásahu ze strany uživatel a ovládání elektrocentrály ja naprosto jednoduché a prosté. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat stlačením tlačítka, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU70iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Značka

Video k produktu

Parametry

Typ motoru Honda GX 390
Provozní doba 6h30
Palivo benzín
Regulace napětí invertor
Maximální výkon ( kVA / kW ) 7,0 / 7,0
Jmenovitý výkon ( kVA / kW ) 5,5 / 5,5
Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) 230/50
Jmenovitý proud ( A ) 23,9
Objem palivové nádrže ( l ) 19,2
Startováni ruční/elektrické
Výbava h Počítadlo provozních hodin
Výbava O Čidlo oleje
Výbava V Voltmetr
Rozměry ( délka x šířka x výška ) mm 1198 x 700 x 721
Hmotnost ( kg ) 118
Garantovaná úroveň akustického tlaku dB(A) 91
Záruční doba 5 let
Speciální nabídka
Akumulátor Makita BL1850B LXT 18V/5,0 Ah Li-ion 632F15-1
-20%
MAKITA BL1850B LXT akumulátor Lithium-ion 18V, 5,0Ah  Technické parametry: - Kapacita akumulátoru: 5,0 Ah - Napětí akumulátoru: 18 V - S indikátorem stavu nabití - Dodávané bez obalu 

Video k produktu Elektrocentrála Honda EU 70iS

Video k produktu Elektrocentrála Honda EU 70iS


Načítání obsahu...

Načítání obsahu...
Na vašem soukromí nám záleží Používáme soubory cookie a podobné nástroje, které jsou nezbytné k tomu, abychom Vám umožnili nakupovat, vylepšovali Váš zážitek z nakupování a mohli poskytovat naše služby.
Více informací Méně informací